سرده این پایین
عاشقانه های من
عاشقانه عارفانه

 

 

خدایا سرده این پایین

از اون بالا تماشا کن

اگه میشه فقط گاهی خودت قلب منو هااااا کن

خدایا سرده این پایین

ببین دستامو میلرزه

دیگه حتی همه دنیا به این دوری نمیارزه

تو اون بالا و من این پایین

دو تاییمون چرا تنهاااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بگو گاهی که دلتنگم از اون بالا تومیبینی

بگو گاهی که غمگینم تو هم دل تنگو غمگینی

خدایا من دلم قرصه

کسی غیر از تو با من نیست

خیالت از زمین راحت که حتی روز روشن نیست

کسی اینجا حواسش نیست

که دنیا زیر چشماته

یه عمره یادمون رفته زمین داره مکافاته

فراموشم میشه گاهی که این پایین چه هااا کردم

که روزی باید از اینجا پیش تو برگردم

خدایا وقت برگشتن یکم با من مدارا کن

شنیدم گرمه آغوشت

منو تو آغوش خودت جا کن .....

خدایا سرده این پایین

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 25 آذر 1393برچسب:, :: 18:23 :: نويسنده : پرواز

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه عارفانه و آدرس qasedak2429.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 7427
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1